Köp & sälj: Brudklänningar forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Säljes: Mermaidklänning med extra släp, Allure Bridal SS/2017, Strl 38 av Jelli­s Brudklän­ningar 9,1k 0 Fantastisk brudklänning från Allure Bridal, modell C387. SS 2017. Strl. 38, kemtvättad. Fi... Brudklän­ningar Obesvarade
0
9,1k
Säljes: Ida Sjöstedt tyllkjol Diane (stl 36) av Josef­i­ne L Brudklän­ningar LisaSusanna
Äldre 8 May 22:29
6,7k 8 Hej! Jag har en tyllkjol från Ida Sjöstedt (Diane skirt) som jag använde när jag gifte mi... Brudklän­ningar LisaS­u­sanna Äldre 8 May 22:29
8
6,7k
Säljes: Klassisk brudklänning med vacker spets av Kaste­n Brudklän­ningar 1,9k 0 Säljer min fina brudklänning i tidlös spets och med swarovski stenar Klänningen är använd... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,9k
Säljes: Säljes Jenny Packham brudklänning av saram­a­rta Brudklän­ningar 1,9k 0 Säljer min magiska brudklänning från Wonder by Jenny Packham (Jenny Packhams kollektion fö... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,9k
Säljes: Brudklänning Florence inkl. slölja av annat­h­unswa­r­d Brudklän­ningar Jgrass
Äldre 4 May 07:52
2,8k 1 Brudklänning modell Florence med släp från leverantören Call inköpt ny hos Bröllopsbutiken... Brudklän­ningar Jgras­s Äldre 4 May 07:52
1
2,8k
Säljes: Brudklänning storlek 38-42 av Marti­n­amase Brudklän­ningar 2,5k 0 Vacker prinsess klänning i storlek 38, då den har snörning där bak kan den även passa stor... Brudklän­ningar Obesvarade
0
2,5k
Säljes: Brudklänning strl 38 av Frida­R Brudklän­ningar 9,9k 0 Vacker, stilren och bekväm brudklänning i ursprungsmodell (ej omsydd).LouLou Bride Pink co... Brudklän­ningar Obesvarade
0
9,9k
Säljes: Sagolik klänning från Pronovias (2017) av SaraH­e­inric­h Brudklän­ningar 9,8k 0 Fantastisk brudklänning från Pronovias (Barcelona), modell Almeria. Drömskt vacker och sam... Brudklän­ningar Obesvarade
0
9,8k
Säljes: Oanvänd Brudklänning från Lou Lou Bride strlk 38 av Chick­e­n1 Brudklän­ningar 2,2k 0 Jättefin och figursmickrande brudklänning från LouLou Bride säljes, enbart provad och aldr... Brudklän­ningar Obesvarade
0
2,2k
Säljes: 7000kr (ord: 19 599 :-) av Dayar­i­s Brudklän­ningar 2,0k 0 Brudklän­ningar Obesvarade
0
2,0k
Säljes: Justin Alexander Brudklänning strl 38 samt spetsslöja i katedrallängd av KBBri­d­e Brudklän­ningar 2,9k 0 Brudklänning från Justin Alexander i strl 38 i färgen Ivory. Klänningen är köpt på Bröllop... Brudklän­ningar Obesvarade
0
2,9k
Säljes: Säljer brudklänning design Ida Lanto av Josef­i­neK Brudklän­ningar alexandradv
Äldre 11 Apr 16:40
12,4k 4 Hej, Jag säljer min brudklänning som designats av Ida Lanto (sommaren 2016).Storlek 34/36.... Brudklän­ningar alexa­n­dradv Äldre 11 Apr 16:40
4
12,4k
Säljes: Brudklänning spets ladybrid ca strl 40, 900 kr av asjj Brudklän­ningar mats
Äldre 8 Apr 19:40
4,3k 2 Brudklänning från Ladybird säljes. Den är köpt i strl 44 men insydd i livet, hade stl 38-4... Brudklän­ningar mats Äldre 8 Apr 19:40
2
4,3k
Säljes: Brudklänning lilly strl 36 av Vicli­n Brudklän­ningar 2,6k 0 Vacker spets och tyll, litet släp. Använd på ett bröllop! TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSK... Brudklän­ningar Obesvarade
0
2,6k
Säljes: Brudklänning La Sposa Hailey av Sophi­e­123 Brudklän­ningar 3,0k 0 Hej! Jag säljer min oanvända klänning av modell Hailey från La Sposa. Klänningen är i stor... Brudklän­ningar Obesvarade
0
3,0k
Säljes: Vacker oanvänd brudklänning från Lillian West av Sofie­w­estin Brudklän­ningar 2,9k 0 Jag säljer en oanvänd brudklänning i ivory, storlek 36 (8). Kortad av skräddare, så passar... Brudklän­ningar Obesvarade
0
2,9k
Säljes: Fantastisk brudklänning! av majas­8­9 Brudklän­ningar 2,0k 0 Säljer min fantastiska brudklänning i storlek 38 (ej omsydd). Använd en gång och kemtvätta... Brudklän­ningar Obesvarade
0
2,0k
Säljes: Säljes: Vacker Sottero & Midgley brudklänning stl 10 av Emili­a­-Linn­e­a Brudklän­ningar Emilia-Linnea
Äldre 23 Mar 18:18
2,7k 4 Ljuvlig och vacker brudklänning (storlek 10) i hösta kvalité av märket ”Sottero and Midgle... Brudklän­ningar Emili­a­-Linn­e­a Äldre 23 Mar 18:18
4
2,7k
Säljes: Bruklänning strl 39 med vackert släp av kwice­n Brudklän­ningar 1,8k 0 Vacker klänning i sjöjungfrumodell med ett släp med fantastisk spets. Följsamt bekvämt tyg... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,8k
Köpes: Ida Sjöstedt Tammy eller Caress dress av Angep­e­lika Brudklän­ningar 2,2k 0 Söker med ljus och lykta efter Ida Sjöstedt Tammy eller Caress dress i strl 34 alt 36 att... Brudklän­ningar Obesvarade
0
2,2k