Skönhet & hår: Make up forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Makeupartist Stockholm av Lovis­a­mua Make up 2,2k 0 Hej! Jag är utbildad makeup artist och gör, brud makeup och även lite brudfrisyrer. Till... Make up Obesvarade
0
2,2k
Brudmakeup Uppsala av EmmaC­h­risti­n­a Make up Mimjazz83
Äldre 29 Nov 00:12
6,5k 4 Hej! Jag ska gifta mig i Augusti 2018 och letar nu efter någon som kan göra min brudmakeu... Make up Mimja­z­z83 Äldre 29 Nov 00:12
4
6,5k
TÄVLING FÖR STYLISTER av 4make­u­pstyl­i­sts Make up 2,1k 0 För alla makeup artister; Tipsar om en tävling från Mist & Makeup institute som hålles... Make up Obesvarade
0
2,1k
Diplomerad makeupartist & hårstylist med bas i Göteborg av Zofie­L­ovise Make up 4,2k 0 Hejsan! Sofie heter jag och är frilansande, diplomerad makeupartist och hårstylist (har sj... Make up Obesvarade
0
4,2k
Makeup modeller/gratis makeup av Sussi­e­BD Make up Aanaa
Äldre 8 Sep 00:34
5,0k 4 Hej alla makeup lovers! Jag är makeupartist i en butik på Götgatan i Stockholm som behöver... Make up Aanaa Äldre 8 Sep 00:34
4
5,0k
Proffsig brudsminkning till bra pris! (Västra Götaland) av Mårte­n­ssons­M­akeup Make up 5,0k 0 Hej!Frida heter jag, bor i Göteborg och är diplomerad makeup artist från Linda Mehrens mak... Make up Obesvarade
0
5,0k
Sista minuten hår & makeup koncept av NinaA­n­derss­o­n Make up 2,1k 0 Hej, Jag beställde sista minuten hår & makeup från Suavoo som är en ny tjänst i Sverig... Make up Obesvarade
0
2,1k
VI söker Makeupartister och Hårstylister i Sthlm av Suavo­o Make up 2,5k 0 Hej, Suavoo är en in home, on demand marknadplats/app och vi söker talangfulla frilansande... Make up Obesvarade
0
2,5k
Frisör & makeup Norrköping av marli­i­na Make up Kazzel
Äldre 9 Jun 13:16
4,5k 2 Hej. Jag ska gifta mig utanför Norrköping nu i Juli och undrar om någon känner till någon... Make up Kazze­l Äldre 9 Jun 13:16
2
4,5k
Hår&smink av Elinh­a­ng1 Make up Pazitos35
Äldre 8 Jun 20:57