Skönhet & hår: Make up forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Makeupartist Stockholm av Lovis­a­mua Make up 2,2k 0 Hej! Jag är utbildad makeup artist och gör, brud makeup och även lite brudfrisyrer. Till... Make up Obesvarade
0
2,2k
Brudmakeup Uppsala av EmmaC­h­risti­n­a Make up Mimjazz83
Äldre 29 Nov 00:12
6,5k 4 Hej! Jag ska gifta mig i Augusti 2018 och letar nu efter någon som kan göra min brudmakeu... Make up Mimja­z­z83 Äldre 29 Nov 00:12
4
6,5k
TÄVLING FÖR STYLISTER av 4make­u­pstyl­i­sts Make up 2,1k 0 För alla makeup artister; Tipsar om en tävling från Mist & Makeup institute som hålles... Make up Obesvarade
0
2,1k
Diplomerad makeupartist & hårstylist med bas i Göteborg av Zofie­L­ovise Make up 4,2k 0 Hejsan! Sofie heter jag och är frilansande, diplomerad makeupartist och hårstylist (har sj... Make up Obesvarade
0
4,2k
Makeup modeller/gratis makeup av Sussi­e­BD Make up Aanaa
Äldre 8 Sep 00:34
5,0k 4 Hej alla makeup lovers! Jag är makeupartist i en butik på Götgatan i Stockholm som behöver... Make up Aanaa Äldre 8 Sep 00:34
4
5,0k
Proffsig brudsminkning till bra pris! (Västra Götaland) av Mårte­n­ssons­M­akeup Make up 5,0k 0 Hej!Frida heter jag, bor i Göteborg och är diplomerad makeup artist från Linda Mehrens mak... Make up Obesvarade
0
5,0k
Sista minuten hår & makeup koncept av NinaA­n­derss­o­n Make up 2,1k 0 Hej, Jag beställde sista minuten hår & makeup från Suavoo som är en ny tjänst i Sverig... Make up Obesvarade
0
2,1k
VI söker Makeupartister och Hårstylister i Sthlm av Suavo­o Make up 2,5k 0 Hej, Suavoo är en in home, on demand marknadplats/app och vi söker talangfulla frilansande... Make up Obesvarade
0
2,5k
Frisör & makeup Norrköping av marli­i­na Make up Kazzel
Äldre 9 Jun 13:16
4,5k 2 Hej. Jag ska gifta mig utanför Norrköping nu i Juli och undrar om någon känner till någon... Make up Kazze­l Äldre 9 Jun 13:16
2
4,5k
Hår&smink av Elinh­a­ng1 Make up Pazitos35
Äldre 8 Jun 20:57
2,7k 1 Hej på er! Jag har fortfarande tre lediga tider i kvar för er som ännu inte hittat någon... Make up Pazit­o­s35 Äldre 8 Jun 20:57
1
2,7k
Make up och håruppsättning inför bröllop 29 juli! av Pazit­o­s35 Make up 1,8k 0 Hej! Min sambo och jag gifter oss i stadshuset i Stockholm i slutet av juli och jag letar... Make up Obesvarade
0
1,8k
Makeup till bröllop, Malmö Regionen av Carme­n­Proco­p­iucMa­k­eup Make up 2,6k 0 Hej,Jag är makeupartist med erfarenhet inom mode och skönhets branschen och vill erbjuda m... Make up Obesvarade
0
2,6k
Vadstena av roois­i­n78 Make up 2,0k 0 Jag och min sambo ska gifta oss i sommar i Vadstena.Är det någon som har tips på duktiga f... Make up Obesvarade
0
2,0k
Bästa sminket av nean8­2 Make up Tostin
Äldre 18 Mar 18:39
5,1k 5 Hej!Jag ska gifta mig i juni och funderar på att göra sminket själv med assistans av en en... Make up Tosti­n Äldre 18 Mar 18:39
5
5,1k
Makeup till bröllop, Malmö Regionen av Carme­n­Proco­p­iucMa­k­eup Make up 2,5k 0 Hej,Jag är makeupartist med erfarenhet inom mode och skönhets branschen och vill erbjuda m... Make up Obesvarade
0
2,5k
Makeup för bröllop, Malmö regionen av Carme­n­Proco­p­iucMa­k­eup Make up 2,2k 0 Hej,Jag är makeupartist med erfarenhet inom mode och skönhets branschen och vill erbjuda m... Make up Obesvarade
0
2,2k
Makeup artist och frisör som kommer till hem (hotellet) Skara av helen­e­bjork Make up Dashle
Äldre 17 Feb 12:25
3,9k 1 Hej, jag letar efter en makeup artist och frisör som kommer till hotellet. Åd både jag och... Make up Dashl­e Äldre 17 Feb 12:25
1
3,9k
Falkenberg - Make-up/Frisör av Camil­l­a Falke­n­berg Make up malinolsson88
Äldre 5 Feb 21:08
3,2k 1 Hej Någon som kan tipsa om duktig make-up artist och/eller frisör i Falkenberg? Gärna nå... Make up malin­o­lsson­8­8 Äldre 5 Feb 21:08
1
3,2k
Makeup och frisyr hjälp Ystad av Dalol­l­y Make up Lady Mary
Äldre 29 Dec 20:55
3,1k 2 Hej! Är på jakt efter en makeupartist, hårstylist eller Frisör till mitt bröllop nästa å... Make up Lady Mary Äldre 29 Dec 20:55
2
3,1k
Make up och hårstyling av Dashl­e Make up 1,8k 0 Vi vill ge dig 200:- rabatt av Dashl på valfri hår- och skönhetsbokning för att fira vår l... Make up Obesvarade
0
1,8k