Skönhet & hår: Make up forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Make up artist på Orust? av caril­u­tan83 Make up Delphin
2019-11-14
8,3k 5 Hejsan. Jag har letat som en dåre runt omkring Facebook, här på bröllopstorget och sökt vi... Make up Delph­i­n 2019-11-14
5
8,3k
Makeup artist i Stocholm/Göteborg sommaren 2017 av Ellie­A­makeu­p Make up Delphin
2019-09-16
7,3k 4 Hej. Jag arbetar som Makeup artist och är även utbildad hårstylist. Är för tillfället mamm... Make up Delph­i­n 2019-09-16
4
7,3k
Arboga av MontM­o­rensi Make up 2,6k 0 Hej Jag och min fästman viger oss i Arboga nästa år. Jag undrar om det är någon mer som v... Make up Obesvarade
0
2,6k
Bröllop av niill­a­n Make up 3,1k 0 Hej!Är det någon som vet någon bra frisör eller privatperson i Karlskoga som är duktig på... Make up Obesvarade
0
3,1k
Bröllop av niill­a­n Make up 2,5k 0 Hej!Är det någon som vet någon bra frisör eller privatperson i Karlskoga som är duktig på... Make up Obesvarade
0
2,5k
Professionell Makeup och hårstylist med 27 års erfarenhet av isse Make up 2,6k 0 Jag gör sällan privata jobb men denna sommar har jag lite tider för blivande brudar/tärnor... Make up Obesvarade
0
2,6k
Hår & makeup 24 augusti Bromma, Stockholm av evami­k Make up isse
2019-07-02
5,2k 3 HejJag ska gifta mig 24 augusti och letar nu efter någon som kan fixa håruppsättning och m... Make up isse 2019-07-02
3
5,2k
MUA sökes Ängelholm/Båstad/Laholm/Örkelljunga området. av Taili­s Make up 2,7k 0 Söker tips på MUA, både makeup och hår och gärna någon som kör ut. :) Make up Obesvarade
0
2,7k
Sminka sig själv på bröllopsdagen? av Nicol­i­naNik­k­i Make up 2,6k 0 Hej!Jag är nyfiken på hur ni andra brudar  som har sminkat er själva innan bröllopet har g... Make up Obesvarade
0
2,6k
Makeupartist Småland finnes av Anna Zamec­n­ik Makeu­p­artis­t Make up 3,2k 0 Frilansande Makeupartist tillgänglig i Småland under perioden 16 juni- 30 augusti!Hej! Jag... Make up Obesvarade
0
3,2k