Skönhet & hår: Make up forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Make up artist på Orust? av caril­u­tan83 Make up Delphin
2019-11-14
8,3k 5 Hejsan. Jag har letat som en dåre runt omkring Facebook, här på bröllopstorget och sökt vi... Make up Delph­i­n 2019-11-14
5
8,3k
Makeup artist i Stocholm/Göteborg sommaren 2017 av Ellie­A­makeu­p Make up Delphin
2019-09-16
7,3k 4 Hej. Jag arbetar som Makeup artist och är även utbildad hårstylist. Är för tillfället mamm... Make up Delph­i­n 2019-09-16
4
7,3k
Arboga av MontM­o­rensi Make up 2,6k 0 Hej Jag och min fästman viger oss i Arboga nästa år. Jag undrar om det är någon mer som v... Make up Obesvarade
0
2,6k
Bröllop av niill­a­n Make up 3,1k 0 Hej!Är det någon som vet någon bra frisör eller privatperson i Karlskoga som är duktig på... Make up Obesvarade
0
3,1k
Bröllop av niill­a­n Make up 2,5k 0 Hej!Är det någon som vet någon bra frisör eller privatperson i Karlskoga som är duktig på... Make up Obesvarade
0
2,5k
Professionell Makeup och hårstylist med 27 års erfarenhet av isse Make up 2,6k 0 Jag gör sällan privata jobb men denna sommar har jag lite tider för blivande brudar/tärnor... Make up Obesvarade
0
2,6k
Hår & makeup 24 augusti Bromma, Stockholm av evami­k Make up isse
2019-07-02
5,2k 3 HejJag ska gifta mig 24 augusti och letar nu efter någon som kan fixa håruppsättning och m... Make up isse 2019-07-02
3
5,2k
MUA sökes Ängelholm/Båstad/Laholm/Örkelljunga området. av Taili­s Make up 2,7k 0 Söker tips på MUA, både makeup och hår och gärna någon som kör ut. :) Make up Obesvarade
0
2,7k
Sminka sig själv på bröllopsdagen? av Nicol­i­naNik­k­i Make up 2,6k 0 Hej!Jag är nyfiken på hur ni andra brudar  som har sminkat er själva innan bröllopet har g... Make up Obesvarade
0
2,6k
Makeupartist Småland finnes av Anna Zamec­n­ik Makeu­p­artis­t Make up 3,2k 0 Frilansande Makeupartist tillgänglig i Småland under perioden 16 juni- 30 augusti!Hej! Jag... Make up Obesvarade
0
3,2k
Hår och smink i Falun / Borlänge? av Ahl Make up 3,6k 0 Hej,Kan någon rekommendera en bra person som gör både hår och smink till bröllop? Jag ska... Make up Obesvarade
0
3,6k
Make-up artist Övik av PWIK Make up 3,1k 0 Hej på er :) Jag har googlat och sökt på Facebook men hittar inte någon make-up artist i... Make up Obesvarade
0
3,1k
Brudmakeup + håruppsättning i Småland av Taman­a­123 Make up Dashl Book The Look
Äldre 11 Feb 15:13
3,3k 1 Hej,Jag ska gifta mig i sommar och försöker hitta någon som kan komma och göra brudmakeup... Make up Dashl Book The Look Äldre 11 Feb 15:13
1
3,3k
Make up i Gbg av Soul_­c Make up 2,1k 0 Hej! Söker en billigare make up artist i Göteborgstrakten. Make up Obesvarade
0
2,1k
Frilansande hår-och makeupartist Gbg/Skåne- lediga tider i mars av Elinh­a­ng1 Make up 2,2k 0 Hej alla fina blivande brudar! Jag har lediga tider i mars 9/3 16/3 23/3 30/3 Jag har... Make up Obesvarade
0
2,2k
Söker någon som sminkar och gör håruppsättning inför bröllop hemma hos mig i Uppsala av netta­n­123 Make up Nothing But Beauty
Äldre 17 Nov 11:12
10,4k 6 Söker som rubriken lyder en duktig person som både sminkar och gör håruppsättning inför mi... Make up Nothi­n­g But Beaut­y Äldre 17 Nov 11:12
6
10,4k
Smink och håruppsättning av Bride­t­obe18­0­9 Make up 5,5k 0 Hej, Jag letar efter någon som kan sminka och fixa hår till bröllop i Skåne. Någon som k... Make up Obesvarade
0
5,5k
Brud-make up Karlstad av Loulo­u­lou Make up 6,9k 0 Hej!!! Slänger ut en snabb fråga här om det är någon som kan tipsa om en grym make up arti... Make up Obesvarade
0
6,9k
Sommarbröllop i Stockholmstrakten av Makeu­p­byCC Make up 5,7k 0 För den som inte hittat makeup & hår hjälp ännu, finns http://bridalbeautybycc.carbonm... Make up Obesvarade
0
5,7k
Make up artist för Indisk brud Göteborg e av Amool­i­o Make up 10,3k 0 Hej, jag söker en make up artist sol har erfarenhet av indiska brudar eller liknande ? Ta... Make up Obesvarade
0
10,3k